DD3, PONDĚLÍ 14.00 – 15.00, učebna 3
učebnice: Incredible English 2, 2nd edition, Unit 7
lektorka: Hana Vroubková (h.krajcovicova@seznam.cz,
mobil: 605 155 084)
LESSON 12 16th December 2024
přítomni všichni 🙂
v hodině:
– ABC
– drilky: Present Simple 2x, Present Continuous
– kontrola úkolu
– vánoční slovní zásoba, spojování, výslovnost, pexeso
– jídlo o Vánocích v Británii, vánoční slovní zásoba – pracovní listy
HW:
– CB 70/1 – poslech 3.15, nahlas opakujte – výslovnostní cvičení
70/2 – procvičte otázku: What are you doing? a možné odpovědi – podle obrázků
– drilky: Present Simple 2x, Present Continuous
– slovní zásoba : CB63 – 69
– test po Novém roce nebude 🙂
Merry Christmas and a Happy New Year!
Hana 🙂
_________________________________
LESSON 11 9th December 2024
přítomni: všichni 🙂
v hodině:
– hangman
– drilky: Present Simple 2x, Present Continuous
– kontrola úkolu
– noodles: 8.4
– test: čas přítomný průběhový, testy nalepit a chyby opravit
– nové: CB 68/1, 69/2, pexeso
HW:
– opakujte si drilky: Present Simple 2x, Present Continuous
– slovní zásoba: CB 63 – 69 (nová slovíčka si přepište do sešitu: have a shower – sprchovat se, clean/brush my teeth – čistit si zuby, wash up – mýt nádobí, have a bath – koupat se, wash my hands – mýt si ruce)
– příště test nebude 🙂
– příště budeme opakovat, hrát hry a užívat si předvánoční čas 🙂
See you next Monday,
Hana 🙂
______________________________________
LESSON 10 2nd December 2024
přítomni: všichni 🙂
v hodině:
– ABC
– drilky: Present Simple 2x, Present Continuous
– kontrola úkolu – Filipe, dopiš si zápis do sešitu – viz úkol minule
– noodles: 8.3
– test: slovíčka a fráze z 8. lekce – nalepit do sešitu a chyby opravit
– nové: CB 66/2, hra na další procvičení času přítomného průběhového
HW:
– CB: 68/ 1 – seznamte se s novou slovní zásobou, poslech 3.13
– AB: 74/1 – poslechněte si nahrávku 3.11, očíslujte obrázky (do čtverečků vpravo dole) a doplňte co kdo dělá – vybárejte z nabídky nahoře v rámečku, pro Filipa: ZDE
75/2 – podle vzoru rozluštěte co kdo dělá a spojte s obrázkem, pro Filipa: ZDE
– drilky: Present Simple 2x, Present Continuous
– noodles 8.4
– key 8.4
– slovní zásoba: CB 63 – 66
– test: Present Continuous/ čas přítomný průběhový – věta kladná, záporná a otázka + krátká odpověď
Have a nice week,
Hana 🙂
_________________________________
LESSON 9 25th November 2024
chyběl: Maty – omluvená absence
v hodině:
– hangman
– drilky: Present Simple 2x, Feelings
– kontrola úkolu: Eli, nezapomínej na úkol z AB
– test: slovíčka z příběhu – vše v pořádku, testy si nalepte a případné chyby opravte, jako obvykle
– nové: CB 66/1 – poslech, prezentace nové gramatiky (čas přítomný průběhový), drill
HW:
– prezentaci gramatiky si přepište do sešitu: ZDE
– CB: 66/2 – poslech 3.10, u kterého domu skončíte?
– drilky: Present Simple 2x, Present Continuous – tiskněte oboustranně, rozstříhejte a naučte se
– noodles 8.3 – vytisknout, přeložit, přinést do hodiny
– key 8.3 – zkontrolujte si svůj překlad podle klíče
– slovní zásoba: CB 63 – 66
– test: slovíčka a fráze z 8. lekce (CB 63 – 66)
Maty, brzy se uzdrav! Těšíme se na tebe 🙂
Have a nice week,
Hana 🙂
________________________________________
LESSON 8 18th November 2024
chyběl: Maty – omluvená absence
v hodině:
– bingo
– drilky : Present Simple 2x, Feelings
– kontrola úkolu: v pořádku
– noodles:8.1
– test: slovíčka ze str. 63 – nalepit, opravit jako vždy
– nové: CB 64/1 – poslech, čtení, překlad, nová slovní zásoba, 65/2
HW:
– CB: 66/1 – poslechněte si nahrávku 3.9, podívejte se na obrázky a řekněte, kdo mluví
– AB: 73/ 1 – rozklíčujte věty 1 – 5, podívejte se na obrázek a odpovězte na otázky, pro Filipa: ZDE
– drilky:Present Simple 2x, Feelings
– slovní zásoba: CB 63 – 65, slovíčka z příběhu si přepište do sešitu a naučte se: ZDE ( stačí jednou, na stránce jsou dvě kopie)
– test: slovíčka a fráze z příběhu (CB p. 64 – 65)
Have a nice week,
Hana 🙂
_______________________________________
LESSON 7 11th November 2024
přítomni: všichni 🙂
v hodině:
– ABC
– drilky: Present Simple 2x, Feelings
– kontrola úkolu: v pořádku
– noodles: 7.5 – kontrola překladu + diskuse ve dvojicích
– test: překlad rozhovoru – nalepit do sešitů a případné chyby opravit
– nové: CB 63/ nová slovní zásoba
HW:
– CB: 63/ nová slovíčka si přepište do sešitu
64/1 – poslechněte si nahrávku 3.8 a zvýrazněte si nová slovíčka
– AB: 71/1 – poslechněte si nahrávku 3.7 a očíslujte obrázky, kopie pro Filipa: ZDE
71/2 – přečtěte si věty a pospojujte je s obrázky
72/3 – přepište slova z rámečku pod obrázky, kopie pro Filipa: ZDE
– drilky: Present Simple 2x, feelings
– noodles 8.1 – vytisknout, přeložit, přinést do hodiny
– key 8.1 – zkontrolujte si překlad podle klíče
– slovní zásoba: CB p. 63 (test příště)
Have a nice week,
See you next Monday,
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 6 4th November 2024
přítomni: všichni 🙂
v hodině:
– ABC
– drilky:Present Simple 2x, feelings
– kontrola úkolu: v pořádku, Filipe pohledej doma složku s angličtinou
-test: vše v pořádku 🙂
– nové: CB 62/1, 2, kvarteto ( opakování slovní zásoby od začátku učebnice a žádacích frází)
HW:
– CB: 63/1, 2 – poslechněte si nahrávky 3.5 a 3.6 a naposlouchejte si správnou výslovnost nových slovíček, zamyslete se, co ještě můžeme dělat v každé z místností na obrázku, kopie pro Filipa: ZDE
– AB: 70/3 – podle vzoru, doplňte věty
70/4 – podle vzoru a obrázku pospojujte věty, kopie pro Filipa: ZDE
– drilky: Present Simple 2x, feelings
– noodles 7.5 – vytisknout, přeložit, přinést do hodiny
– key – zkontrolujte si svůj překlad podle klíče
– slovní zásoba: CB 55 – 62
– test: překlad krátkého rozhovoru (podobné jako CB 62/2, poslech 3.3, pro Filipa: ZDE)
Have a great week,
See you on Monday,
Hana 🙂
__________________________________________
LESSON 5 21st October 2024
přítomni: všichni 🙂
v hodině:
– ABC naruby
– drilky: Present Simple 2x, feelings
– kontrola úkolu: v pořádku
– noodles: kontrola překladu + diskuse ve dvojicích
– test: pocity – testy nalepit, chyby opravit
– nové: CB 60/1, 61/2, ABC
HW:
– CB: 62/1 – výslovnostní cvičení, poslechněte si nahrávku 3.2 a nahlas opakujte
62/2 – poslechněte si rozhovory a očíslujte je.
– AB: 68/1 nahoře – poslechněte si nahrávku 2.56, očíslujte nástroje, popište je
68/1 dole – poslechněte si nahrávku 3.1 a napište jak se při dané hudbě cítíte (vyberte z nabídky nahoře)
69/1 – doplňte slova a do řádku dole napište dvě slova z tajenky
69/2 – poslechněte si nahrávku 3.4 a zakroužkujte jednu postavu
– drilky: Present Simple 2x, feelings
– slovní zásoba: CB 55 – 61 (nová slovíčka si přepište do sešitu: vilolin – housle, guitar – kytara, piano – klavír, flute – příčná flétna, xylophone – xylofón, I can hear… – slyším…., I feel… – cítím se…)
test příště: pocity – podobné věty jako v drilku
Příští týden je státní svátek,
takže se na vás těším za dva týdny!
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 4 14th October 2024
chyběl Maty – omluvená absence
v hodině:
– ABC naruby
– drilky: can, Present Simple 2x, feelings
– kontrola úkolů: Filipe, slovníček nos do hodiny a úkoly z AB si vytiskni, vyplň a také nos do hodiny
– test: slovní zásoba ze 7. lekce
– nové: CB 58/1, 2, další procvičování probíraného učiva pomocí hry
HW:
– CB: 60/1 – podle nahrávky si natrénujte výslovnost nových slovíček – hudebních nástrojů
61/2 – přečtěte si věty a přiřaďte k ním obrázky dětí a – e
– AB: 65/1 – poslechněte si nahrávku 2.51 a očíslujte osoby
65/2 – odpovězte na otázky, pro Filipa: ZDE – vytisknout, vyplnit, přinést do hodiny!
66/3 – pod obrázky napište otázky podle vzoru, pro Filipa: ZDE
– drilky: can, Present Simple 2x, feelings
– noodles – vytisknout, přeložit, přinést do hodiny
– key – zkontrolujte si svůj překlad podle klíče
– slovní zásoba: CB 55 – 58 (+ říkanka str.86)
– test příště: pocity (věty podobné jako v drilku)
See you next Monday,
Take Care,
Hana 🙂
____________________________________
LESSON 3 7th October 2024
chyběla: Eliška – omluvená absence
v hodině:
– ABC
– drilky: have got, can, Present Simple 2x
– kontrola překladu otázek + diskuse ve skupině
– kontrola úkolu, opakování říkanky z minulé hodiny
– test: doplňovačka říkanky – testy nalepit, chyby opravit, jako vždy
– nové: CB 56/ příběh (poslech, čtení, překlad, nová slovíčka), 57/2, drill – pocity
HW:
– CB: 58/1 – poslouchejte a řekněte kdo mluví
– AB: 62/1 – poslechněte si nahrávku 2.46 a obličeje očíslujte
62/2 – přečtěte si věty a obličeje nahoře podle nich vybarvěte, pro Filipa: ZDE
63/3 – popište, jak se které dítě cítí, vyberte z rámečku nahoře, pro Filipa: ZDE
64/1 – doplňte otázky slovy z rámečku nahoře, pro Filipa: ZDE
– drilky: can, Present Simple 2x, FEELINGS – rozkliknout, oboustranně vytisknout, nastříhat a naučit 🙂
– slovní zásoba: CB 55 – 57 (+ říkanka), nová slovíčka z příběhu si přepište do sešitu: rides – jízdy (na kolotoči, horské dráze,…), fun – legrace/ zábava, something – něco, everyone – každý, great – skvělé, brilliant – super/vynikající, candyfloss – cukrová vata
– testík příště: slovíčka od začátku lekce (CB 55 – 57 všetně říkanky – text str. 86, ZDE)
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana 🙂
____________________________________
LESSON 2 30th September 2024
přítomni: všichni 🙂
v hodině:
– Bingo – zopakování slovíček z minulé hodiny
– drilky: have got, can, Present Simple 2x
– kontrola překladu otázek, diskuze ve dvojicích
– kontrola úkolu: Filipe, založ si do angličtiny sešit a dopiš si slovíčka z minulé hodiny
– test: slovíčka ze strany 55, nalepte si do sešitu a chybná slovíčka napište 3 krát správně
– nové: CB 55/2 – říkanka, poslech, spojování, nová slovíčka, …
HW:
– CB (učebnice): 56/1 – poslechněte a přečtěte si příběh (At the fair), zvýrazněte si nová slovíčka (Filipe, poslech dostane maminka do mailu.)
– přeložte otázky 8 – 14 z minulého úkolu (Co má tvůj táta? – Co by sis dal k obědu?)
– drilky: have got, can, Present Simple 2x
– slovní zásoba: CB 55 + chant (říkanka) – slovíčka jste dostali v hodině, nalepte si je do sešitu a naučte se je
– testík příště: slovíčka z říkanky
See you next week!
Hana 🙂
_________________________________________
LESSON 1 23rd September 2024
přítomni: všichni
v hodině:
– ABC – opakování slovní zásoby
– drilky: have got, can, Present Simple 2x
– hra na opakování času přítomného prostého a slovní zásoby – jídlo
– nové: CB: 54/ opakování lekcí 4 – 6, 55/ nová slovní zásoba – lidské pocity
HOMEWORK:
– přepsat do sešitu: nová slovní zásoba – dostali jste v hodině
– drilky: have got, CAN, Present Simple I, Present Simple II – Filipe, tyto drilky si vytiskni oboustranně, nastříhej a postupně se je začni učit, ostatní si je zopakují
– noodles – rozklikněte odkaz, vytiskněte a přeložte otázky 1 – 7, přineste do hodiny
– slovní zásoba: naučte se nová slovíčka ze strany 55
– testík příště: slovíčka ze strany 55
Moc ráda jsem vás všechny po prázdninách viděla,
těším se na vás za týden.
Hana 🙂
PS: Filipe, v příští hodině ti dám kopie učebnice – lekci 7, na příště z knížky úkol nemáte.
___________________________________
LESSON 12 1st July 2024
v hodině:
– opakování slovní zásoby za celý školní rok
– bingo
– bitevní lodě
– hra na zopakování gramatiky
– hangman
HW:
– úkol na léto vám nedávám 🙂
– užíjte si krásné prízdniny
– příležitostně si zopakujte slovíčka a drilky 🙂
Těším se na vás v září,
Hana 🙂
______________________________________
LESSON 11 24th June 2024
v hodině:
– ABC : opakování slovíček od začátku roku
– drilky: have got, can, Present Simple 2x
– kontrola úkolu – vše v pořádku
– kontrola překladu + konverzace ve skupině
– nové: CB 52/1, diskuse o oblíbeném jídle
HW:
– úkol na poslední hodinu není
– budeme společně opakovat slovíčka, gramatiku a hrát hry
Těším se na vás za týden v pondělí,
Hana 🙂
________________________________________
LESSON 10 17th June 2024
v hodině:
– memory chain – paměťová hra
– drilky: have got, can, Present Simple 2x
– konverzace: kontrola překladu + diskuse ve dvojicích
– test: všichni výborně 🙂
– nové: CB 48/3, 50/1, 2 – skupiny jídel, hra na další procvičení času přítomného prostého
HW:
– CB: 52/1 – výslovnostní cvičení – poslech, nahlas opakujte
52/2 – trénujte otázky a odpovědi podle vzoru, zkoušejte tvořit i otázky ve třetí osobě, třeba: „Má tvá máma ráda čokoládu?“ – Does your mum like chocolate?
– AB: 56/1 nahoře – slova z rámečku vpište pod obrázky
56/1 dole – odpovězte na otázky, odpovědi vybírejte z rámečku nahoře
– drilky: have got, can, Present Simple, Present Simple 3. osoba – ZDE – místo špatně vloženého odkazu z minulého týdne
– přeložte sadu otázek: ZDE
– překlad si zkontrolujte: ZDE
– slovní zásoba: CB 45 – 51 (slovíčka ze strany 50 si napište do sešitu: meat – maso, dairy – mléčné výrobky, cereal – obiloviny, fruit – ovoce, vegetables – zelenina)
– příště už žádný test 🙂
Těším se na Vás za týden,
Hana 🙂
_______________________________________
LESSON 9 10th June 2024
v hodině:
– ABC naruby
– drilky: have got, can, Present Simple
– kontrola otázek + krátká diskuse ve dvojicích
– kontrola úkolu
– test: oprava jako obvykle
– nové: Present Simple (čas přítomný prostý 3. osoba), drill – přítomný prostý – 3. osoba
HW:
– prezentaci z hodiny si vytiskněte a nalepte do sešitu: ZDE
– CB: 48/3 – o každém dítěti řekněte ve třetí osobě co má a nemá rádo, např: Titch má ráda vajíčka. Titch nemá ráda sýr.
50/1- poslechněte si nahrávku 2.38, najděte slovo na obrázku a nahlas opakujte
– drilky: have got, can, present Simple, Present Simple-3.osoba : ZDE – tiskněte oboustranně
– přeložte sadu otázek: ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: CB 45 – 48
– test: čas přítomný prostý – 3. osoba (např: Ona nepije čaj. On jí švestky. Má Tom rád rajčata?)
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana 🙂
___________________________________________
LESSON 8 3rd June 2024
v hodině:
– bingo (jídlo)
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– kontrola úkolu: vše v pořádku
– kontrola překladu + konverzace ve dvojicích
– test: rozhovor v jídelně – doplňovačka – opravte si jako obvykle
– nové: CB 47/2, 48/3, čas přítomný prostý – výklad, dril
HW:
– prezentaci z hodiny si vytiskněte a nalepte do sešitu: ZDE
– AB: 53/1 – poslechněte si nahrávku 2.35 a dokreslete smajlíky
53/2 – podle cvičení 1 nahoře napište věty, co děti mají a nemají rády
– drilky: have got, can, Present Simple – ZDE – tiskněte oboustranně!
– připravte si 6 otázek, které začínají: Do you like/eat/drink/want…….?
– slovní zásoba: CB 45 – 48
– test: čas přítomný prostý – jednoduché věty např: Máš rád rajčata? Já nejím fazole. My pijeme čaj.
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana 🙂
_____________________________________
LESSON 7 27th May 2024
v hodině:
– ABC
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– kontrola úkolu – vše v pořádku
– kontrola úřekladu + konverzace ve dvojicích
– test: jídlo – testy nalepit a opravit
– nové: CB 46/ příběh: Let´s go fishing! – poslech, čtení, překlad, nová slovní zásoba, 48/1, 2 – úvod do nové gramatiky – podrobně příští týden
HW:
– CB: 47/2 – očíslujte obrázky a zopakujte, co postavy v příběhu říkají
48/3 – poslechněte si nahrávku 2.34 a očíslujte děti podle toho, co kdo má/nemá rád
– AB: 52/1 – přečtěte si rozhovory A a B a napište číslo obrázku
52/2 – rozklíčujte otázky
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– přeložte sadu otázek: ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: CB 45 – 47 (+ jídlo navíc), nové výrazy: let´s go fishing! – pojďme rybařit!, never mind – to nevadí/ to nic, Do you want a cheese sandwich? – Chceš sýrový sendvič?, egg for me, please! – pro mně vejce, prosím!, brown bread – tmavý chleba) – nové výrazy si přepište do sešitu
– test: rozhovor v jídelně (doplňovačka)
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 6 20th May 2024
v hodině:
– bingo
– drilky – mix
– kontrola úkolu: vše v pořádku
– test: slovní zásoba ze str. 45 – testy nalepit a případné chyby opravit
– nové: CB 45/ rozhovor ve školní jídelně, procvičování slovní zásoby – jídlo
HW:
– CB : p. 46 – poslechněte si nahrávku 2.31, přečtěte si text a zvýrazněte si nová slovíčka
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– otázky k překladu: ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: CB 45 + slovíčka navíc – přepište si do sešitu, pokud jste si je už nepřepsali. Fráze z rozhovoru v jídelně si nalepte do sešitu a naučte se – dostali jste v hodině, pro Matyho ZDE
– test: jídlo (všechny slovíčka)
Have a nice week,
See you next Monday,
Hana 🙂
__________________________________________
LESSON 5 13th May 2024
v hodině:
– ABC
– drilky: mix
– kontrola úkolů – vše v pořádku
– kontrola překladu + diskuse ve dvojicích – šlo vám to skvěle:-)
– test: fráze z minulé hodiny (oprava jako obvykle)
– nové: nová slovní zásoba – jídlo CB str. 45 + slovíčka navíc
HW:
– CB: 45 – slovíčka si přepište do sešitu (anglicky i česky)
46 – poslechněte si nahrávku 2.31, přečtěte si text a zvýrazněte si nová slovíčka
– AB: 50/1 – poslechněte si nahrávku 2.30 a pospojujte
50/2 – přečtěte si věty 1 – 5 a přiřaďte ceny k obrázkům
51/3 – dopište nákupní seznam
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– slovní zásoba: CB 45 (+ slovíčka navíc: ZDE , obrázky: ZDE)
– test: slovíčka CB str. 45
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana a Blanka 🙂
_______________________________________
LESSON 4 6th May 2024
v hodině:
– bingo (malé hračky)
– drilky: mix
– kontrola úkolu: vše v pořádku
– kontrola překladu + diskuse ve dvojicích – pěkná práce, všichni 🙂
– test: zvířata (opakování) – chybky si opravte, jako obvykle
– nové: CB 44/1 – výslovnostní cvičení ( šlo vám to výborně:-)), 44/2 – rozšíření rozhovoru: v obchodě
HW:
– CB: 45/1 – poslechněte si nahrávku 2.28 a naposlouchejte si výslovnost nových slovíček
– AB: 48/1 – doplňte křížovku
48/2 – poslechněte si nahrávku 2.27 a dokreslete chybějící věci do bublin
49/3 – dopište otázky a odpovědi
49/4 – přečtěte si věty 1 – 5 a odpovězte – viz vzor
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– otázky k překladu: ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: CB: 37 – 44 ( kompletní rozhovor v obchodě si přepište do sešitu: ZDE )
– test: CB 42 – 44 – viz fráze z minulé lekce
Have a nice week,
See you on Monday,
Blanka and Hana 🙂
____________________________________
LESSON 3 29th April 2024
v hodině:
– bingo
– drillky – mix všech probraných
– kontrola úkolu – vše v pořádku
– opakování frází – nakupování, práce ve dvojicích
– test: slovíčka ze str. 37/39
– nové: CB 42/1, 2 – peníze
HW:
– CB: 44/1 – poslechněte si nahrávku 2.25 + nahlas opakujte – výslovnostní cvičení
– AB: 44/1 – poslechněte si nahrávku 2.21 + očíslujte děti a spojte je správnou odpovědí
44/2 – přečtěte si rozhovory a vyberte, o které číslo jde
47/1 (nahoře) – spočítejte peníze na obrázcích
47/1 (dole) – přečtěte si věty a podle vzoru spočítejte
– drillky: to be, have got, prepositions, can
– přeložte sadu otázek: ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovíčka: CB – 37-42, nová slovíčka: How much are these stickers? – Kolik stojí tyto nálepky?, How much is a sharpener? – Kolik stojí ořezávátko?, How much money has he/she got? – Kolik peněz má on/ona?, Can he/she buy a figure? – Může si on/ona koupit figurku? – Tyto fráze si přepiště do sešitu.
– test příště: zvířata – str. 29 (zopakujte si starší slovíčka)
Have a nice week,
See you next Monday!
Hana and Blanka
____________________________________
LESSON 2 22nd April 2024
v hodině:
– ABC
– drilky – mix všech probraných
– kontrola úkolu – vše v pořádku
– diskuze ve dvojicích
– test: slovíčka ze str. 37 – testy si nalepte a případná chybná slovíčka si napište 3 krát správně
– nové: CB 39/2, 40/ 1, frázy k nakupování, hra na obchod
HW:
– CB: 40/2 – poslechněte si nahrávku 2.20 a reagujte podle zadání: Here you are, nebo: No, sorry.
42/1 – poslechněte si nahrávku 2.23 a najděte jednotlivé mince
– AB: 43/1 – přečtěte si otázky a dokreslete předměty – ty vybarvěte
43/2 – napište otázky
45/3 – podle vzoru napište otázky 2 – 7
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– slovní zásoba: CB 37 – 40, fráze k nakupování, co jste dostali v hodině si přepište do sešitu a naučte se je
– test příště: slovíčka a fráze ze stran 37 – 39
Nakupování jste si dnes moc užili, takže příště si ho můžeme zopakovat 🙂 Přineste si znovu pár věcí do obchodu!
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana 🙂
_________________________________
LESSON 1 15th April 2024
v hodině:
– ABC – opakování slovní zásoby
– drilky: všechny probrané
– kontrola úkolů – vše v pořádku
– kontrola překladu + diskuse ve dvojicích
– test: doplňování slovesa have got a can do popisu zvířat – nalepit a opravit
– nové: CB 38 – 39 příběh: The surprise – poslech, čtení, překlad, nová slovní zásoba, nácvik výslovnosti
HW:
– CB: 39/2 – očíslujte obrázky podle příběhu, zopakujte, co říkají postavy
40/1 – poslechněte si nahrávku 2.19, najděte obrázek a řekněte o koho jde
– AB: 41/1 – poslouchejte a zakroužkujte
41/2 – spočítejte jednotlivé věci, napište číslo a nehodící se škrtněte
42/3 – doplňte do vět slova z rámečku v jednotném, nebo množném čísle, hračky vybarvěte
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– přeložte otázky : ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: CB 37 – 39 (nová slovíčka z příběhu si přepište do sešitu: surprise – překvapení, paper – papír, string – provázek, need – potřebovat, can I have…? – můžu dostat…?, here you are – tady máš, Oh dear – Ach jo! / Ale ne!, no balloons left – žádné balónky nezbyly, what a lovely surprise – jaké milé překvapení, everybody – všichni/každý)
– test příště: slovíčka ze stránky 37
Do příští hodiny si přineste 4 – 5 druhů drobných věcí (slovíčka ze začátku lekce: odznáčky, balónky, nálepky, figurky… budeme si hrát na obchod)
Have a lovely week,
See you on Monday,
Hana 🙂
_______________________________________________
LESSON 12 8th April 2024
v hodině:
– dnes přišel jen Maty a Pavlínka
– hráli jsme bingo (zvířata, zopakovali jsme drilky, zkontrolovali úkoly – vše vzorně vypracované
– odpovídali jsme na otázky, které si děti doma přeložily
– test zvládli oba výborně
– nové: procvičili jsme výslovnost a naučili se nová slovíčka, ze začátku další lekce (CB str. 36 a 37)
HW:
– CB: str. 37 – Do sešitu si napište: UNIT 5 – At the shop a pod tento nadpis si přepište nová slovíčka z této stránky (anglicky i česky): dinosaurus – dinosauři, figures – figurky, sharpeners – ořezávátka, rubbers – gumy, felt tips – fixky, balloons – balónky, marbles – kuličky, key rings – klíčenky, badges – odznáčky, stickers – nálepky
38 – 39 – přečtěte si komiks a zvýrazněte si nová slovíčka
– AB: 39/1 – doplňte slova a natenku doplňte pod křížovku
39/2 – poslechněte si nahrávku 2.14 a zaškrtněte, nebo zakřížkujte, co které zvíře uní/neumí, nakonec dopište zvíře
40/3 – věty z rámečku přepište pod správný obrázek
40/4 – přečtěte si věty 1 – 5 a očíslujte obrázky a – e
– drilky: to be, have got, prepositions, can
– přeložte otázky: ZDE, ke každé otázce si nachystejte i jednu doplňující
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: zopakujte si všechna slovíčka ze 4 lekce a naučte se nová ze str. 37
– test příště: doplňování sloves have got a can do popisu zvířat
Krásný týden všem, doufám, že příště se uvidíme se všemi!
Hana 🙂
__________________________________________
LESSON 11 25th March 2024
v hodině:
– popis zvířat ve dvojicích
– drilky: prepositions, have got, can
– kontrola úkolu“ a) – krásní papoušci v sešitech (Maty příště nezapomeň sešit)
b) – AB vše v pořádku 🙂
– test: can – chyby si opravte
– nové: CB 34/1, 35/2, bitevní lodě – hra na procvičení slovesa have got
HW:
– CB: 36/1 – poslech 2.12 – výslovnostní cvičení, poslouchejte a nahlas opakujte
36/2 – vyberte si jedno zvíře a popište ho 4 – 5 větami do sešitu (napište jaké je barvy, co umí/neumí, co má/nemá). Nepište, co je to za zvíře, spolužáci budou příště hádat. Při popisu použijte slovíčka, která jste dostali v hodině.
– AB: 37/1 – přečtěte si, co každé dítě umí/ neumí a přiřaďte mu trasu 1 – 4
38/1 nahoře – popište orla
38/1 dole – věty 1 – 5 přiřaďte k obrázkům a – e
– drilky: have got, can, to be
– přeložte sadu otázek: ZDE a zkontrolujte si překlad podle připoženého klíče. Nachystejte si ke každé otázce i jednu doplňující
– slovní zásoba: CB 29 – 35 (+ zvířata navíc)
– test: uhodněte zvíře podle popisu
Happy Easter!
Užijte si velikonoční prázdniny,
naviděnou za dva týdny!
Hana 🙂
__________________________________
LESSON 10 18th March 2024
v hodině:
– opakování zvířat (psaní na tabuli)
– test: zvířata
– drilky: předložky, have got, CAN
– kontrola překladu otázek + diskuse ve skupině
– nové: CB 31/2, 32/1, 2, krátký zápis do sešitu: sloveso can, popisování zvířat, co umí, co neumí, co mají, nemají…
HW:
– CB: 34/1 – poslech 2.11 – seznamte se s novými slovíčky a naposlouchejte si jejich výslovnost (eye – oko, beak – zobák, feathers – peří, head – hlava, body – tělo, wings – křídla, tail – ocas), do sešitu si nakreslete papouška – podle učebnice a popište ho (jako v knížce).
– AB: 32/2 – v tabulce zaškrtněte nebo zakřížkujte, co daná zvířata mají – viz vzor
34/1 – popište zvířata podle vzoru, použijte slovesa vlevo
34/2 – rozluštěte otázky a doplňte zvíře
35/1 – poslech 2.8 – zakroužkujte správné zvíře
35/2 – vyberte si 3 zvířata a o každém řekněte 3 – 4 věty
– drilky: předložky, have got, CAN
– slovní zásoba: CB 29 – 32 (+ zvířata navíc)
– test: CAN (věty podobné jako v drilku: Já umím/neumím vylézt na strom., Umíš jezdit na kole?…)
Užíjte si krásné jarní dny,
See you next Monday,
Hana 🙂
_______________________________________
LESSON 9 11th March 2024
v hodině:
– ABC
– drilky: To Be, Předložky, Have got
– kontrola překladu + konverzace ve skupině – šlo vám to výborně 🙂
– test: doplňovačka (nalepit + chybné výrazy napsat 3 krát správně)
– nové: CB/ příběh: At the wildlife park (poslech, čtení, překlad, nová slovní zásoba, nácvik výslovnosti), stručný výklad slovesa CAN: moci, umět + nový DRIL
HW:
– CB: 31/2 – v příběhu najděte čísla obrázků a co která postava říká
32/1 – poslech 2.5 – o kterém zvířeti se mluví?
– drilky: předložky, have got, CAN- vytiskněte si : ZDE
– přeložte otázky a následně si překlad zkontrolujte : ZDE
– slovní zásoba: CB: 29 – 31 (+ zvířata navíc), nová slovíčka z příběhu si napište do sešitu: Let´s play a game! – zahrajme si hru, It can climb. – Umí to šplhat., It can´t fly. – Neumí to létat., Can you talk? – Umíš mluvit?, I know! – Já vím!, climb a tree – šplhat/lézt na strom, poor Mr. Fixit – chudák pan Fixit, that´s better – to je lepší
– test příště: zvířata (i ta navíc)
Moc se na vás těším za týden!
See you on Monday,
Hana 🙂
_____________________________________
LESSON 8 4th March 2024
v hodině:
– memory game ( pexeso na nová slovíčka
– drilky: Předložky, Have got
– kontrola úkolu: vše řádně splněno splněno
– test: zvířata
– nové: CB 28, 29/ chant, slovíčka navíc: zvířata
HW:
– CB: 30/ příběh – poslechněte si, přečtěte a zvýrazněte si nová slovíčka
31/2 – najděte obrázek v příběhu, očíslujte a řekněte, co říká postava
– drilky: Předložky, Have got
– překlad otázek: ZDE
– zkontrolujte si překlad: ZDE
– slovní zásoba: CB 29 + slovíčka navíc : ZDE – přepište si je do sešitu (ENG – CZ), obrázky (pro kontrolu)
– test příště: chant p. 29 ( text str. 85) doplňovačka
Dnes vám to opět šlo výborně,
uvidíme se za týden!
Hana 🙂
_______________________________________
LESSON 7 26th February 2024
V hodině:
– ABC
-drilky: Předložky, Have got
– kontrola úkolu: vše splněno
– test: Věty se slovesem Have got – opravování chyb
– nové: CB – 29/2 – Chant (poslech, překlad, spojování, odříkání)
HW:
– CB: 29/2 (text strana 85) – naučte se zpaměti
30/příběh – At the wildlife park: poslechněte si a podtrhněte nová slovíčka
– AB: 32/1 – poslechněte si a očíslujte
33/3 – k číslům napište zvířata z rámečku
– drilky: Předložky, Have got
– slovní zásoba: CB 24-29
– test příště: slovíčka ze strany 29 CB
Těším se na vás za týden!
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 6 12th February 2024
v hodině:
– paměťová hra na opakování slovíček
– drilky: prepositions, have got
– kontrola úkolu: AB 27 – 28 – vše v pořádku
– kontrola překladu otázek + diskuse ve skupině – dnes vám to opravdu šlo výborně, i doplňující otázky už hezky tvoříte :-), jen tak dál!!!
– test: slovní zásoba z celé 3. lekce (testy nalepit a chybky opravit)
– nové: CB 27/1, 2 – čtení, nová slovíčka, nácvik výslovnosti, otázky + odpovědi na dané téma
HW:
– CB: 29/1 – poslechněte si nahrávku 2.1 – naposlouchejte si správnou výslovnost nových slovíček, do sešitu si napište na novou stránku: „UNIT 4 – At the wildlife park“ a pod tento nadpis si přepište všechna slovíčka z této stránky anglicky i česky a slovíčka se naučte
29/2 – poslechněte si nahrávku 2.2 – celý text rýmovačky najdete na straně 85, nová slovíčka si zvýrazněte
– AB: 29/1 – poslechněte si nahrávku 1.42 , očíslujte obrázky a doplňte popisky
29/2 – v každém řádku najděte chybu a větu přepište správně – viz vzor
30/1 – z každého obrázku vyškrtněte slovo, které tam nepatří a dopište další dvě slova ze stejné kategorie – viz vzor
30/2 – rozluštěte kód a odpovězte na otázku. Nápověda: vedle obrázků napište první písmenka těchto slov
31/3 – podívejte se na obrázek a pro dané odpovědi napište otázky – viz vzor
31/4 – podívejte se na obrázek a podle vzoru napište dalších 5 vět
– drilky: prepositions, have got
– slovní zásoba: CB 19 – 27 (nové výrazy ze strany 27: on the floor – na podlaze, Nigeria – Nigérie, I´m from Wales. – Jsem z Walesu., share – sdílet, with – s, love – milovat, zbožňovat, football players – fotbalisté, on the wall – na stěně) – slovíčka se naučte
– testík po prázdninách: věty se slovesem have got – hledání chyb
Užijte si jarní prázdniny!!!
Těším se na vás za 2 týdny!
Hana 🙂
___________________________________________________
LESSON 5 5th February 2024
v hodině:
– Bingo (hračky + nábytek)
– kontrola úkolu – vše v pořádku 🙂
– drilky: prepositions, have got
– kontrola překladu otázek + diskuze ve dvojicích
– test: have got + hračky (test nalepit, chyby opravit)
– nové: CB 26/ 1, 2
HW:
– CB: 27/1 – přečtěte si krátké odstavečky a očíslujte je podle toho, který obrázek popisují ( zvýrazněte se nová slovíčka v textu)
27/2 – text si poslechněte na nahrávce 1.41 – pozornost zaměřte na výslovnost nových slovíček
– AB: 27/1 – najděte a libovolně vybarvěte 9 hraček
27/2 – poslouchejte (1.40) a pospojujte správné obrázky od začátku do konce
27/3 – popište cestu ze cvičení 2 ve větách
28/4 – libovolně vybarvěte hračky na obrázcích a odpovězte na otázky
28/5 – šipkou naznačte, do kterého oválu hračky patří ( nezapomeňte na hračky, které splňují obě zadání – 4 kola, černé)
– drilky: prepositions, have got
– otázky k překladu + klíč: ZDE
– slovní zásoba: opakujte slovíčka a výrazy z celé 3.lekce
– test: slovní zásoba z celé 3. lekce (CB str. 19, 20 – 21, 24 – 25)
Krásný týden všem! Těšíme se s Ellou na vás opět v pondělí!
See you on Monday,
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 4 29th January 2024
v hodině:
– ABC
– drilky: prepositions, have got
– kontrola úkolu – vše v pořádku
– další procvičení slovesa have got pomocí hry
– test: have got – testy nalepte do sešitu a chybné věty si opravte (3 krát správně)
– nové: CB 24/1, 25/2 – množiny
HW:
– CB: 26/1 – poslechněte si nahrávku 1.38 a nahlas opakujte – cvičení na výslovnost
– AB: 26/1 dole – vybarvěte modré hračky
26/2 – přečtěte si věty 1 – 6 a napište jestli jsou pravdivé (T – true), nebo nepravdivé (F- false)
– drilky: prepositions, have got
– překlad otázek: ZDE – otázky přeložte a ke každé si vymyslete a napište jednu doplňující, tak jak jsme to dělali v hodině
– překlad si zkontrolujte: ZDE
– slovní zásoba: CB 19 – 25
– test: sloveso have got + hračky
Vydržte zdraví! Těším se na vás za týden 🙂
See you on Monday,
Hana 🙂
_______________________________________
LESSON 3 22nd January 2024
v hodině:
– ABC (hračky + opakování)
– drilky: to be, prepositions, have got
– kontrola úkolů: vše v pořádku, Eli, nezapomeň si vytisknout a nalepit prezentaci z minulé hodiny 🙂
– zopakování frází z příběhu
– test – výrazy z příběhu ( testy si nalepte a chybky opravte)
– diskuse: kontrola překladu otázek, odpovědi + tvorba doplňujících otázek + odpovědi – holky, šlo vám to výborně!
– dnes jsme neudělaly nic nového z učebnice, místo toho jsme nacvičovaly konverzaci a procvičovaly sloveso have got
HW:
– CB: 24/1 – poslechněte si nahrávku 1.37 a najděte jednotlivé hračky
25/2 – přečtěte si věty 1 – 4, najděte hračky na obrázcích a řekněte, které to jsou
– AB: 24/3 – libovolně vybarvěte hračky na obrázku A
24/4 – krátkými větami popište obrázek
26/1 nahoře – popište dopravní prostředky
– drilky: prepositions, have got
– slovní zásoba: CB 19 – 22
– testík příště: have got (věty kladná, záporná a otázka + krátká odpověď)
Holky, dnes vám to šlo výborně, zasloužíte pochvalu 🙂
See you next Monday,
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 2 15th January 2024
v hodině:
– pexeso (zopakování slovíček před testem)
– drilky: to be, prepositions
– kontrola úkolu – vše v pořádku 🙂
– opakování slovní zásoby z příběhu
– test: slovíčka (str. 19 + 24) – testy si naplete do sešitu a chybná slovíčka, napište 3 krát správně
– nové: CB 21/2, 22/1, 2, prezentace slovesa: have got na tabuli, drilek: have got
HW:
– prezentaci slovesa have got si vytiskněte a nalepte do sešitu: ZDE
– AB: 22/1 – přečtěte si věty 1 – 8 a dopište zkratky jmen podle vzoru
22/2 – přečtěte si věty 1 – 4 a dokreslite hračky
23/1 – poslechněte si nahrávku 1.34 a očíslujte děti podle toho, co mají
23/2 – podívejte se na cvičení 1 a napište věty podle vzoru, použijte výrazy v rámečcích
– drilky: to be, prepositions, HAVE GOT – nový dril k vytištění, tiskněte oboustranně!
– přeložte otázky se slovesem have got: ZDE – stránku si vytikněte a překlad napište přímo pod otázky
– překlad si zkontrolujte: ZDE
– slovní zásoba: CB str. 19 – 22
– testík příště: slovní zásoba z příběhu (CB 20 – 21)
Moc se na vás těším za týden,
See you on Monday,
Hana 🙂
___________________________________
LESSON 1 8th January 2024
v hodině:
– ABC
– drilky: to be, prepositions
– kontrola úkolu: všichni v pořádku
– nácvik konverzace: překlad otázek, odpovědi + tvorba doplňujících otázek a odpovědi na ně.
– nové: CB 20 – 21 – poslech + čtení, překlad, nová slovní zásoba – nácvik výslovnosti
HW:
– CB: 21/2 – najděte tyto obrázky v příběhu a napište ve kterém okně jsou, opakujte, co postava říká
– AB: 20/1 – poslouchejte nahrávku 1.30 a očíslujte hračky
20/2 – přečtěte si věty a vybarvěte podle toho hračky ve cv.1
21/3 – popište hračky podle vzoru
– drilky: to be, prepositions
– slovní zásoba: CB 19 – 21, slovní zásobu z příběhu si přepište do sešitu: skip – skákat přes švihadlo, tricks – kousky/triky, she´s got = she has got – ona má, he´s got=he has got – on má, come and play – pojď si hrát, go and play – jdi si hrát, play with me – hraj si se mnou, I want to play! – Já si chci hrát!, look at – podívejte se na, too – také (na konci věty), a very special kite – vyjímečný/ speciální drak
– testík příště: slovíčka ze strany 19 + 24
Těším se na vás za týden!
See you on Monday,
Hana 🙂
____________________________________________
LESSON 12 4th December 2023
v hodině:
– ABC
– drilky: to be, prepositions
– kontrola úkolu: vše v pořádku, jako vždy 🙂
– opakování: a) What day is it today? b) slovní zásoba z příběhu na str. 4 – 5 c) How old/tall is he/she? d) písnička ze str.7 – doplňovačka e) výslovnostní cvičení f) pexeso – slovíčka z lekce 3 g) paměťová hra AB str. 15 h) písnička str. 15 – doplňovačka
HW:
– do sešitu si přepište slovíčka ze strany 19 (hračky) + dopravní prostředky ze str.24 – anglicky i česky a naučte se je
– ve volném čase si opakujte drilky a slovíčka z prvních dvou lekcí
– pouštějte si nahrávky příběhů, písničky, výslovnostních cvičení, …
– test po Novém roce nebude 🙂
Merry Christmas and a happy New Year,
See you on 8th January 2024!
Hana 🙂
__________________________________________
LESSON 11 27th November 2023
v hodině:
– bingo ( opakování slovní zásoby z písniček)
– drilky: to be, prepositions
– kontrola úkolu: vše v pořádku a vzorně vypracované 🙂
– opakování: Where is Harry?
– test: slovíčka ze str. 15 – 17
– nové: CB 18/1, 2, 19/ nová slovní zásoba – hračky
HW:
– AB: 18/1 – doplňte slova
18/2 – poslechněte si nahrávku 1.27 a pod obrázky 1 – 4 dopište jména z rámečku
18/3 – odpovězte na otázky podle cvičení 2
19/4 – napište otázky podle vzoru, použijte výrazy z rámečku
19/5 – pokojíček vpravo dokreslete podle popisu vlevo
– drilky: to be, prepositions
– slovní zásoba: zopakujte si slovíčka a výrazy z celé první a druhé lekce
– test příště NEBUDE 🙂
V poslední hodině trimestru budeme opakovat první dvě lekce a hrát hry.
Těším se na vás,
See you on Monday
Hana 🙂
____________________________________
LESSON 10 20th November 2023
v hodině:
– ABC (opakování veškeré probrané slovní zásoby)
– drilky: to be, prepositions
– kontrola úkolu: vše v pořádku
– opakování: pexeso (nábytek + předložky)
– test: nábytek + předložky – testy si nalepte a chybné výrazy napište 3 krát správně
– nové: CB str. 15 – písnička zpaměti – všichni jste to zvládli výborně :-), krátká diskuse o knížkách, 17/2 – popis pokojíčku, popis vlastního pokojíčku
HW:
– CB: 18/1 – poslechněte si nahrávku 1.26 a nahlas opakujte – cvičení na výslovnost
17/2 – podle popisů v knížce napište na samostatný papír popis vlastního pokojíčku. ( V hodině jsme to dělali ústně.) Napište 4 – 5 krátkých vět.
– AB: 17/1 nahoře – popište obrázky
17/1 dole – přečtěte si věty a podle vzoru je buďto škrtněte, nebo zatrhněte
– drilky: to be, prepositions
– slovní zásoba: CB 11 – 17
– test příště: slovíčka ze stran 15 – 17 (viz úkol minule)
Dnes jste byli opět šikovní, mám z vás všech velkou radost!
See you on Monday,
Hana 🙂
______________________________________
LESSON 9 13th November 2023
v hodině:
– bingo (předložkové výrazy)
– drilky: to BE, Prepositions
– starší opakování: classroom language
– kontrola úkolu: všichni měli vše vzorně vypracované 🙂
– test: předložkové výrazy – testíky si nalepte do sešitu a případné chyby si opravte, jako obvykle
– nové: CB str. 15 (84) – písnička – poslech, čtení, překlad, nová slovíčka,
HW:
– CB: str.15 – slova písničky se naučte převyprávět pomocí obrázku na straně 15
– AB: 15/4 – podle klíče rozšifrujte otázky a doplňte odpovědi.
16/1 – přečtěte si, co říkají děti a pospojujte je s knihami
– drilky: to be, prepositions
– slovní zásoba: CB 11 – 16, slovíčka z písničky a ze strany 16 si přepište do sešitu a naučte se : fun – legrace, books can help – knihy mohou pomoci, books full of stories – knihy plné příběhů, words – slova, dictionary – slovník, mirror – zrcadlo, window – okno, vase – váza, door – dveře
– test příště: všechny probrané předložky (in, on, under, next to, behind, between, in front of) – budu vybírat výrazy z drilku!
Pracujte i nadále tak pilně jako do teď, za týden se na vás těším!
See you on Monday,
Hana 🙂
_________________________________
LESSON 8 6th November 2023
v hodině:
– ABC – opakování slovní zásoby
– drill: to be
– opakování: How old/tall is he/ she?, slovní zásoba z písničky, pexeso (nábytek)
– kontrola úkolu: všichni měli vše v pořádku 🙂
– test: nábytek – pozor na pravopis slova: cushion, jinak všichni výborně 🙂
– nové: CB 14/1, 2, předložky navíc (behind, in front of, next to, between), procvičení, drill – předložky
HW:
– CB: 15/písnička – celý text najdete na str. 84 – poslechněte si (1.24) a zvýrazněte si nová slovíčka
– AB: 13/1 – odpovězte na otázky ano, nebo ne – podle obrázku
13/2 – přečtěte si otázky 1 – 4 a domalujte 4 křečky do obrázku ( stačí barevné skrvny)
14/1 – poslechněte si nahrávku 1.23 a zakroužkujte správné odpovědi
14/2 – podle cvičení 1 a podle vzoru připište k odpovědím otázky
– drilky: to be, prepositions : zde – tiskněte oboustranně
– slovní zásoba: CB 11 – 14
– test příště: základní předložky ( in, on, under) v jednoduchých výrazech – např: na stole, pod židlí, v krabici…
Dnes jste opět skvěle pracovali, moc se na vás těším za týden 🙂
See you on Monday,
Hana 🙂
_______________________________________________
LESSON 7 30th October 2023
v hodině:
– bingo (čísla 1 – 30)
– drill: to be
– zopakování nových slovíček pomocí hry (pexeso)
– kontrola úkolu v sešitě i AB – všichni měli úkoly vzorně vypracované 🙂
– test: diktát čísel 1 – 30 – všichni bez chyby – výborně!!!
– nové: CB 11/2 – písnička, 12/ 1 příběh: Hamster hide and seek – poslech, čtení, překlad, nová slovní zásoba – dril výslovnosti, 13/2
HW:
– CB: 14/1 – poslechněte si nahrávku 1.21 a říkejte čísla obrázků, které zrovna popisují
14/2 – nahrávka 1.22, poslouchejte a čárou pospojujte místa, kudy Harry utíkal
– AB: 11/1 – poslech 1.19 – vybarvěte nábytek podle instrukcí
11/2 – fajfkou označte věci, které na obrázku jsou a křížkem věci, které tam nejsou
12/3 – napište, co je na obrázku
– drill: to BE
– slovní zásoba: CB 11 – 13, přepište si do sešitu slovíčka z příběhu: ZDE (předložky navíc si taky přepište, vysvětlíme si je příště)
– test příště: slovíčka ze strany 11
Dnes se všem skvěle dařilo, zasloužíte velkou pochvalu 🙂
Těším se na vás za týden!
See you on Monday,
Hana 🙂
_____________________________________________________
LESSON 6 23rd October 2023
v hodině:
– ABC – opakování slovíček
– drill: to be – ve velmi krátké době jste ho zvládli výborně (všichni)!
– hra, při které jsme zopakovali všechny otázky a odpovědi, které jsme se v první lekci učili
– kontrola úkolu – vše v pořádku
– test: slovíčka z písničky – testíky nalepit do sešitu a chyby opravit, jako vždy
– nové: CB: 10/1 – cvičení na výslovnost/ jazykolam – šlo nám to velmi dobře :-), 10/2, 11/1 – slovní zásoba z nové lekce
HW:
– CB: 11/ nová slovíčka si přepište do sešitu: ZDE, výslovnost trénujte podle nahrávky 1.17
11/2 – poslechněte si písničku (celý text najdete na straně 84)
– AB: 10/3 – poslouchejte nahrávku 1.15 a pospojujte čísla
10/4 – čísla na tričkách spočítejte a napište kolik je komu let
10/5 – poslouchejte nahrávku 1.16 a pospojujte děti s jejich výškou
– drill: to be
– slovní zásoba: opakujte všechna slovíčka z lekce 1 a naučte se nová slovíčka ze strany 11
– test příště: čísla 1 – 30, diktát (uslyšíte: twenty-five, napíšete: 25)
Have a nice week,
See you next Monday,
Hana 🙂
________________________________________
LESSON 5 16th October 2023
v hodině:
– ABC – opakování slovíček formou hry
– drill: to BE – všichni byli dnes velmi dobře připraveni a zaslouží pochvalu!
– opakování frází a slovíček z příběhu a písničky
– kontrola úkolu v sešitě i AB – vše v pořádku
– test: všichni si test nalepte do sešitu a chyby opravte jako vždy (3 krát správně)
– nové: AB: 6/3 – práce ve dvojici, CB 8/1, 2 – How tall are you? / Jak vysoký jsi?
HW:
– AB: str. 8/1 (nahoře) – doplňte číselné řady
8/1 (dole) – poslechněte si nahrávku 1.12 a do vět doplňte čísla
9/1 – najděte a vybarvěte v tabulce dny v týdnu, na konci každého řádku napište pořadové číslo daného dne
9/2 – rozluštěte jednotlivé dny a podle vzoru je použijte ve větě
– drill: sloveso být – nadále pravidelně procvičujte
– slovní zásoba: CB 3 – 9, do sešitu si přepište tento krátký zápis: ZDE
– test příště: slovíčka z písničky na str. 7 – máte v sešitě
Have a lovely week,
See you on Monday,
Hana 🙂
_______________________________________
LESSON 4 9th October 2023
v hodině:
– bingo: opakování (dny v týdnu, číslovky 1 – 12)
– drill: to BE – Natálce a Matymu se dnes dařilo skvěle 🙂
– opakování: pokyny ve třídě, slovíčka z příběhu
– kontrola úkolu: Eliška si doplní do sešitu prezentaci slovesa být – v úkolu z minulé hodiny jako odkaz, jinak vše v pořádku 🙂
– test: slovíčka z příběhu – testík si nalepte do sešitu a chybná slova si napište 3 krát správně
– nové: CB 6/2, 7/ písnička (nová slovní zásoba, čtení, poslech, překlad, zpěv, výslovnost nových slovíček) – zpívání vám šlo všem výborně 🙂
HW:
– CB: 8/1 – poslechněte si nahrávku 1.11 – zopakujte si/naučte se správnou výslovnost čísel 11 – 30
8/2 – přečtěte si, jak jsou děti vysoké a napište k nim jejich jména
– AB: 7/1 – čtěte a pospojujte podle vzoru
– drill: sloveso být – pravidelně procvičujte!
– slovní zásoba: CB 3 – 7, slovíčka z písničky si přepište do sešitu a naučte se: ZDE
– test příště: sloveso to BE (věta kladná, záporná a otázka + krátká odpověď – věty budu vybírat z drilku!)
Have a nice week,
See you on Monday,
Hana 🙂
________________________________________
LESSON 3 2nd October 2023
v hodině:
– ABC – hra na opakování slovní zásoby
– opakování předešlého učiva (pokyny ve třídě, slovíčka z příběhu, dny v týdnu)
– kontrola úkolu – všichni měli úkoly vzorně vypracované 🙂
– test: dny v týdnu – testíky si nalepte do sešitu a chybně napsaná slova napište třikrát správně
– nové: CB str.6/ 1 – How old is he/she? , sloveso být – prezentace na tabuli, drill: sloveso být
HW:
– CB: str. 6/2 – poslouchejte nahrávku 1.7, postupujte podle nahrávky a poznačte si u kterých dveří skončíte
– AB: 4/1 – pospojujte slova a čísla a dvojice od 1 do 12 (1 – one, 2 – two, …) si přepište do sešitu, zopakujte si/ naučte se psaní čísel
4/2 – poslouchejte nahrávku 1.8 a do obrázků vpište věk dětí na jejich trička
5/1 – poslouchejte nahrávku 1.9 a pospojujte balonky s dětmi podle vzoru
5/2 – podívejte se na cvičení 1 a podle vzoru dopište krátké věty.
– drill: sloveso být: ZDE – tiskněte oboustranně, rozstříhejte na jednotlivé kartičky a pravidelně procvičujte
– slovní zásoba: opakujte všechna slovíčka a fráze, co jsme doposud probrali, přepište si prezentaci slovesa to BE do sešitu: ZDE
– test příště: slovíčka z příběhu (CB str. 4 – 5)
See you next Monday,
Hana 🙂
_____________________________________________
LESSON 2 25th September 2023
v hodině:
– opakování učiva z minulé hodiny (čísla, seznamovací fráze, pokyny ve třídě, postavičky z učebnice a dny v týdnu)
– kontrola úkolu v sešitech – všichni měli úkoly vzorně vypracované 🙂
– test: classroom language – objevily se drobné chyby v hláskování, všichni si test nalepí do sešitu a slova ve kterých měli chybu si napíšou třikrát správně
– nové: CB (učebnice) str. 3/1 – poslechové cvičení, str. 4/ příběh : Let´s make friends – poslech, čtení, překlad, zvýraznění nových slovíček a trénink výslovnosti – slovíčka, která jsme nestihli dopilujeme příště
HOMEWORK (HW):
– CB: str. 5/2 – najděte tyto obrázky v příběhu a do čtverečku napište číslo okna, kde v příběhu se nacházejí
– AB (Activity Book – pracovní sešit): str. 2/1 – poslouchejte a očíslujte
2/2 – poslouchejte a zakroužkujte správný den
3/3 – dopište dny v týdnu a do čtverečku vpište pořadové číslo každého dne
– slovní zásoba: opakujte si slovíčka a fráze z první hodiny + do sešitu si přepište a naučte se slovní zásobu z příběhu: ZDE
– testík příště: dny v týdnu + otázka (What day is it today? It´s Friday.)
doporučení: kvůli zafixování správné výslovnosti doporučuji pracovat co nejvíce s nahrávkami k učebnici. Všechno, co posloucháme v hodině, nebo máte za úkol, poslouchejte opakovaně.
Krásný týden všem,
těším se na vás opět v pondělí!
Hana 🙂
_________________________________________________
LESSON 1 18th September 2023
v hodině:
– seznamovací fráze
– classroom language- instrukce ve třídě
– seznámení se s postavičkami z učebnice
– dny v týdnu
HOMEWORK (úkol na příště):
– pořiďte si učebnice a pracovní sešity: Incredible English 2 – k zakoupení v kanceláři školy, cena celkem 590 Kč.
– do hodin noste sešit – libovolný, psací pomůcky jako do školy a zvýrazňovač na nová slovíčka v učebnici
– přepište si seznamovací fráze do sešitu ( dostali jste v hodině), do odpovědi napište své jméno a svůj věk
– obrázky z kopie “ classroom language“ vystříhejte, nalepte do sešitu a instrukce k nim přepište (nalepte a popište jenom ty obrázky, se kterými jsme pracovali v hodině)
– na další stránku v sešitě si napište otázku: Who is this? (Kdo je toto?), postupně nalepte obrázky všech postaviček z knižky ( Flo, Bing, Poppy,…) a ke každé postavičce připište: This is …. ( Toto je ….) a doplňte její jméno.
– Na další stránku v sešitě si napište otázku: What day is it today? ( Jaký je dnes den?) a pod ni napište vzorovou odpověď: It is Monday. (Je pondělí.) Pod tuto odpověď si napište názvy všech ostatních dnů v týdnu ( Tuesday – Sunday / úterý – neděle). Nezapomeňte, že dny v týdnu píšeme v angličtině velkým písmenem!
– všechny fráze ( otázky i odpovědi) si pravidelně procvičujte
– testík příště bude na instrukce ve třídě (classroom language) – naučte se je správně psát
Na dnešní první hodině jste byli všichni moc šikovní!
Těším se na vás za týden,
Hana 🙂